Marketing als aanjager voor je sales. Of het nu gaat om je zichtbaarheid, conversie of klantbehoud....

Coco Aandachtsgebieden
5

Marketingplanning & Strategie

Alles begint met een plan. Dat hoeft geen heel boek te zijn. Al is het maar een A4. Belangrijk is dat je erover hebt nagedacht. Hoe sta jij als organisatie in relatie tot de markt en je product? Waar ligt je doel? Wat wil je bereiken? En, hoe ga je dat doen? Dan is het handig om een plan te hebben.

Contentmarketing

Marketing communicatie. Contentmarketing speelt in elk plan een grote rol. Hoe kom je professioneel voor de dag. Wat wil je daarbij uitstralen en hoe doe je dat om naar je doelstelling toe te werken. Daarvoor zul je goed naar de markt moeten kijken en je creativiteit telkens moeten aanzwengelen. Vind je dat lastig? Dan wil ik je daar best bij helpen.

7
6

Neuromarketing‚Äč

Neuromarketing wordt steeds belangrijker in onze communicatie. Dat komt omdat we ons steeds bewuster worden van alle informatie die we onbewust opslaan. Het toepassen van bepaalde triggers kan succesvol zijn voor je communicatie. Of iets voor jou werkt is van meerdere factoren afhankelijk maar zeker de moeite waard.

Klantbeleving

Er wordt doorgaans heel veel energie gestoken in het vinden van nieuwe klanten. Daarbij gaan we voorbij dat het behouden van klanten vaak veel minder energie kost. En dan hebben we het nog niet over inspanningen in tijd en geld. Want, hoe zorg je er nu voor dat je je bestaande klanten niet vergeet? 

8
Plaatjes website nieuw (2)

Account Based Marketing

Account-Based-Marketing. De droom van elke marketeer. Systeem marketing waarin alles draait om maatwerk naar je klant of prospect en waarin je uitblinkt in efficiency. Zoals gezegd Account-Based-Marketing is en blijft vaak een droom. Maar ook jij kunt elementen toepassen waardoor je net even wat meer resultaat en comfort kunt bereiken.

"Het geheim van succesvolle marketing zit niet zozeer in de keuze voor een specifiek middel maar meer in de gestructureerdheid en de onderlinge samenhang tussen de middelen."